Strony WWW

W tych czasach strona internetowa jest praktycznie niezbędna, jeśli posiadamy własny biznes. Zdecydowana większość ludzi, która poszukuje informacji na dany temat – poszukuje jej w internecie. Przykładowo – jeśli posiadamy firmę kosmetyczną, mamy salon, w którym, wykonujemy zabiegi, dobrze jest mieć również własną stronę internetową. Dlaczego? Dlatego, że główny zainteresowany najpierw poszuka w internecie salonu, który wyda mu się najbardziej profesjonalny i przyjazny. Mało kto chodzi teraz ulicami miasta i wchodzi do danego miejsca, rozgląda się i decyduje lub nie, na to, żeby wykonać jakiś zabieg. To internet jest źródłem wszelkich informacji. Czytelna, schludna strona, na której znajdziemy informacje czym dana firma się zajmuje, cennik usług,a do tego opinie zadowolonych klientów może być prostą drogą do sukcesu. Życie co raz częściej toczy się w internecie. Ciężko też rozpytywać znajomych o dobre miejsce do zabiegu kosmetycznego, tatuażu czy peercingu. Zdecydowanie łatwiej nam wpisać w wyszukiwarkę słowo klucz i wybrać dwa, może trzy pierwsze linki (tu ważne jest pozycjonowanie).
Warto poświęcić swojej stronie internetowej trochę czasu i serca, a najlepiej ułożyć w głowie plan i polecić go profesjonaliście – czyli komuś, kto stworzy nam idealną stronę oraz zadba o to, aby znajdowała się na początku wyszukiwarki po wpisaniu słowa klucz.
Strona internetowa to nasza wizytówka. Nieważne jakiego rodzaju świadczysz usługi. Własna marka odzieżowa, salon kosmetyczny, salon tatuażu, jubiler czy inne. W ten sposób możesz pokazać jaki klimat panuje w danym miejscu, jaki stosunek do klienta posiadasz, jakie opinie mają osoby, które skorzystały z usług. To może być prawdziwa skarbnica informacji na twój temat. Nawet jeśli twoja firma nie proponuje sprzedaży przez internet bo np. posiadasz salon masażu azjatyckiego to możesz zaoferować sprzedaż internetową voucherów na masaż, który kupujący będzie mógł wręczyć jako prezent.
Zadowolonego klienta możesz poprosić o zostawienie opinii, o zdjęcie po wykonanym zabiegu lub w zakupionej odzieży/biżuterii – tym sposobem stworzysz swoiste portfolio na swojej własnej stronie – a to zachęci innych odbiorców do skorzystania z twoich usług.
To ważne aby twoja firma posiadała stronę internetową. Zadowolony klient może zostawić opinię, a znajomym rozesłać link lub opublikować w mediach społecznościowych.
Dobrze, aby wpasowała się w klimat twojej firmy, była przyjazna dla oka i czytelna. Jeśli zainteresowana osoba wie, czego szuka i znajdzie to szybko, zwiększa to szansę na to, że dłużej zatrzyma się w tym miejscu. Nikt nie lubi godzinami wertować jednej strony w poszukiwaniu informacji na temat cen, sposobu dostawy, opisu produktu lub zabiegu.
Dobre portfolio może przekonać potencjalnego klienta do zakupu naszej usługi lub produktu, czasami nawet bardziej niż sam opis lub cena. Głównie dlatego, że ani niska ani wysoka cena nie są wyznacznikiem wysokiej sprzedaży. Człowiek lubi wiedzieć, że nie kupuje tak zwanego kota w worku. Salony tatuażu często wrzucają zdjęcia wykonanych prac aby w pełni oddać klimat salonu lub konkretnego tatuatora. Po przeglądnięciu zdjęć wiemy już czy interesuje nas klimat w jakim zostają wykonane tatuaże, sam salon, osoba wykonująca zabieg (czy wygląda na godną zaufania, sympatyczną). Co raz częściej w ten sposób reklamują się również kosmetyczki pokazując zdjęcia paznokci przed i po, zabiegów na brwiach i rzęsach lub fryzjerki.
Jednak, żeby móc pochwalić się swoim dziełem trzeba mieć stronę internetową. Tym nadal sceptycznym, którzy uważają, że wystarczy mieć funpage w mediach społecznościowych dodam – to za mało. Dlaczego? Z prostych powodów. Z punktu widzenia przedsiębiorcy – porządna firma posiada stronę internetową. Z punktu widzenia klienta- stronę internetową ma porządna firma.
Dlatego tak istotne jest oddanie zbudowania strony w ręce fachowca.